Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie
|
Reclamatieformulier

Een bij ons gekocht product is defect en u wilt dat wij uw klacht- of reparatieaanvraag behandelen? Vul het formulier alstublieft zo volledig mogelijk in om een vlotte afhandeling te waarborgen. Hoe meer informatie wij van u ontvangen, des te beter kunnen wij uw verzoek verwerken.

Stuur het artikel alleen terug als wij u dit meedelen. Een retourzending op eigen initiatief kan de verwerking van uw verzoek vertragen.

Opgave reden van reclamatie

Geef aan of uw reclamatie betrekking heeft op ontbrekende, defecte of te repareren goederen. Afhankelijk van de situatie hebben wij andere gegevens nodig om uw aanvraag zo efficiënt mogelijk te verwerken.

Opgeven bestelgegevens

Vermeld uw bestel-, pakbon- of factuurnummer en het artikelnummer of de artikelbenaming, zodat wij uw aanvraag direct kunnen toewijzen en verwerken.

Beschrijf de fout/het defect aan het product zo gedetailleerd mogelijk. Vermeld ook eventuele toepassingsstappen die nodig zijn om de fout te reproduceren.

Indien beschikbaar: serienummer, lot- of batchnummer...

Bestand uploaden

Als het defect zichtbaar is op een foto, upload dan alstublieft één of meerdere afbeeldingen. Ook een video is welkom als deze het defect beter laat zien. Het uploaden van bestanden kan de verwerking van uw aanvraag doorgaans versnellen.

Geen bestand geselecteerd
Geen bestand geselecteerd
Geen bestand geselecteerd
Privacy*